Word sponsor van onze stichting

Steun onze stichting en sluit je aan als sponsor. Zo lever je niet alleen een bijdrage aan het tegengaan van voedselverspilling, maar steun je ook je medemens.

HomeSponsoren
Kan iedereen sponsor worden?

Ja, in principe wel. We willen graag een breed sponsornernetwerk opbouwen. Wel vragen we van onze sponsoren dat zij het motto ‘Liever delen dan verspillen’ omarmen.

Als ik boodschap artikelen wil doneren is dat mogelijk?

Jazeker, boodschappen die u zelf niet meer gebruikt kunt u brengen naar een Buurtkastje bij u in de buurt. Let op: geen tabak en alcohol. Tevens dienen de producten goed verpakt en binnen de houdbaarheidsdatum te zijn.

Als ik geld doneer wat gebeurd daar dan mee?

Met uw financiële donatie ondersteunt u het werk van de stichting. Wij kopen dan bijvoorbeeld overschot producten in en delen we dat weer met anderen.

Hoe meld ik mij aan als sponsor?

Je kunt je eenvoudig aanmelden als sponsor via het onderstaande contactformulier. Wij streven ernaar binnen 48 uur contact op te nemen om de aanmelding te bespreken.

Welke projecten heeft de stichting tot nu toe gestart?

De stichting heeft onder andere het buurtkastje bedacht om voedsel verspilling tegen te gaan. Ter uitbreiding van het buurtkastje is de buurtwagen in het leven geroepen. Sinds kort zijn wij ook in het bezit van onze boodschappenkar waarmee wij op zoek gaan naar boodschappen die bewoners van de wijk kunnen missen. Alles over deze projecten kun je teruglezen op onze projecten pagina.

Onze stichting steunen

Contactformulier

Bericht versturen
Uw bericht is succesvol verzonden. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op om uw vraag te beantwoorden.
Er is iets fout gegaan bij het verzenden van uw bericht. Probeer het nogmaals of neem contact op via info@stichtingsogoed.nl

Johan Wagenaarstraat 65
1443 LR Purmerend