HomeNieuwsInformatiemarkt "Meer met minder!"

Informatiemarkt "Meer met minder!"

Op zaterdag 27 mei 2017 organiseert de stichting SoGoed een informatiemarkt. De informatiemarkt is in het overdekte winkelcentrum Makado in de Wheermolen. De aanvang is om 10.00 uur en de markt sluit om 17.00 uur.

Het evenement heet: "Meer met minder!"

Het doel van het SoGoed evenement is om mensen en maatschappelijke organisaties elkaar te laten ontmoeten.

De informatiemarkt is voor iedereen. Voor mensen die op zoek zijn naar informatie, voor mensen die vragen hebben aan een specifieke organisatie en voor mensen die ervaringen willen delen.

De informatiemarkt biedt een prima gelegenheid om verschillende organisaties eens op één plek te ontmoeten. Voor entertainment voor jong en oud wordt gezorgd.

Diverse organisaties zijn uitgenodigd. Deelnemers aan de informatiemarkt zijn bijvoorbeeld:

Weggeefwinkel De Saamhorigheid, Sint Actie, Stichting Present, Schuldhulpmaatje, BimBam, Caritas, de Gemeente Purmerend, Hobbygroep van Buurtpunt De Gors en de Stichting SoGoed.

Wil je het evenement bekijken op onze facebook pagina? Klik dan hier: Meer met minder evenement 27 mei 2017

Informatiemarkt "Meer met minder!"
René Verhoogt
19/11/20 23:58