Op naar de 500 Buurtkastjes! Speciale actie. Maak kans op een gratis Buurtkastje!

Doe mee aan onze verloting en maak kans op een SoGoed Buurtkastje!

December

Goed nieuws!

We gaan bijna naar de 500 Buurtkastjes in Nederland. Dat vinden we een moment voor een speciale actie.

Wilt u meehelpen om voedselverspilling te verminderen, anderen te helpen die het minder hebben en samen werken aan een sociale buurt? Dan zijn wij misschien wel op zoek naar u!

Wij zoeken 20 mensen die een Buurtkastje willen hebben, bijvoorbeeld in uw voortuin, bij uw bedrijf, bij de kerk of buurthuis of in uw winkel. De productie van de Buurtkastjes in de werkplaats is begonnen en de verwachting is dat de Buurtkastjes eind 2023 gereed zijn. Dankzij een bijdrage van het Buurtfonds van de Postcodeloterij is deze loting mogelijk gemaakt.

Wil jij kans maken op een SoGoed Buurtkastje stuur dan een email aan info@stichtingsogoed.nl

Aanmelden kan tot vrijdag 10 november 2023. Daarna sluit de inschrijving. Begin december maken we de uitslag van de verloting bekend.

Als toekomstige eigenaar van een Buurtkasje bent u zelf verantwoordelijk voor het dagelijks beheer van het Buurtkastje. Als beheerder van een Buurtkastje ondersteunt u het motto van de stichting SoGoed 'Liever delen dan verspillen!'