HomeNieuwsBoodschappenkar de buurt in!

Boodschappenkar de buurt in!

De Buurtkastjes zijn al een tijdje bekend in en buiten Purmerend.

Door het delen van boodschappen in de Buurtkastjes verspillen we minder voedsel, helpen we een ander die het minder heeft en werken we samen aan een sociale buurt. Vanaf september starten we met een nieuwe activiteit. We gaan met de Boodschappenkar de buurten in. Een soort rijdend Buurtkastje dat ergens in Purmerend op verschillende plaatsen gaat staan.

De eerste datum staat al gepland. Dat is zaterdag 11 september 2021 van 13.00 uur tot 16.00 uur. De Boodschappenkar staat dan op de parkeerplaats bij het Makado winkelcentrum in Purmerend.

Staat de Boodschappenkar bij u in de buurt dan bent u van harte welkom om even langs te komen. U mag boodschappen brengen, boodschappen meenemen en uiteraard ook boodschappen ruilen. De boodschappen die u komt brengen worden weer verdeeld over de Buurtkastjes in Purmerend. Tip voordat u naar de Boodschappenkar komt: ruim uw keukenkastje(s) eens op. De ervaring leert dat er best producten in staan die nog goed zijn maar die u zelf niet gebruikt.

Heeft u geen boodschappen om te delen dan mag u natuurlijk ook altijd langs komen voor meer informatie over het project van de Buurtkastjes of zomaar voor een gezellig praatje. We ontmoeten u graag!

Nieuwe data en locaties vermelden wij op onze facebookpagina.

Liever delen dan verspillen, ook met de Boodschappenkar!

Boodschappenkar de buurt in!
24/7/21 21:32