Binnenkort bij Broca Media: Sudderen met.....

René Verhoogt

2020

Pas geleden zijn er opnames gemaakt voor een nieuw programma van Broca Media. In dat programma wordt er gekookt met bekende Purmerenders. René Verhoogt, oprichter van de Stichting SoGoed en initiatiefnemer van een nieuwe politieke beweging Gewoon Lokaal was één van de drie gasten.

Foto: Broca Media

In enkele ogenblikken werd de keuken omgetoverd tot een heuse televisie studie en kon het koken al snel beginnen. Voor het gerecht heeft René gekozen voor het maken van een Couscousschotel met kip.

Tijdens het koken komen allerlei onderwerpen aan bod. En Cees Baerts van Broca Media deed gezellig mee met alle voorbereidingen. Onder het snijden van de groente en het voorbereiden van de overige ingrediënten stelde Cees allerlei uiteenlopende vragen aan René.

Tijdens het koken werd onder andere gesproken over het project van de Buurtkastjes. Wat is de doelstelling en hoe is dat project eigenlijk begonnen? Waarom is René dat project begonnen, hoeveel Buurtkastjes staan er op dit moment in Nederland en wat is de ambitie van de stichting?

Foto: Broca Media

Na bijna vijf jaar actief te zijn geweest in de gemeente politiek kon het niet uitblijven dat de politiek aan de orde kwam. René vertelde over Gewoon Lokaal, een initiatief om tot een nieuwe lokale politieke beweging in Purmerend. Een leuke en gezellig middag werd afgesloten met het samen genieten van de heerlijke couscousschotel. Binnenkort te zien bij Broca Media! Zodra bekend is wanneer de uitzending is te zien dan zullen we die melden en uiteraard delen in de bekende sociale media kanalen.

Foto: Broca Media

Het laatste nieuws