HomeNieuwsDoor drukte is het bestellen van een SoGoed Buurtkastje bij ons op dit moment niet mogelijk!

Door drukte kunnen wij op dit moment helaas geen bestellingen aannemen. Onze excuses hiervoor!

Zodra het weer mogelijk is om Buurtkastjes te bestellen vermelden wij dat op onze website. Het is voor ons op dit moment niet mogelijk om een termijn te noemen waarop er weer Buurtkastjes zijn te bestellen.

Heeft u vragen over het project? Kijk dan op onze website www.stichtingsogoed.nl

Voor aanvullende vragen kunt u ons mailen, maar het kan even duren voordat u een antwoord krijgt.

Wij hopen op uw begrip!

Een hartelijke groet,