1e SoGoed Informatiemarkt een succes!

2020

Vandaag vond de eerste SoGoed Informatiemarkt plaats in het overdekte winkelcentrum Makado in Purmerend. Door de zomerse temperaturen viel het aantal bezoekers aan de Informatiemarkt wat tegen.

​Toch kwamen er regelmatig mensen bij de diverse kramen een kijkje nemen. Onder het motto 'Meer met Minder' presenteerden diverse maatschappelijke organisaties zich op de Informatiemarkt.

Foto: Piet Jonker.

De volgende organisaties waren vandaag aanwezig:

Stichting Present

Schuldhulpmaatje

BimBam

Hobbygroep van Buurtpunt De Gors

Guanokalong-Shop

Actief Talent Purmerend

Stichting ReR (Roze en de Regenboog)

Voedselbank

Kinderdag 2017 Purmerend

Clup Welzijn

Stichting SoGoed

Tussen de bedrijven door liepen de vertegenwoordigers van de verschillende organisaties ook even bij elkaar langs. Om het info materiaal te bekijken en met elkaar in gesprek te gaan. Dit alles is een ontspannen en gezellige sfeer.

We kijken terug op een geslaagd evenement. Dank aan de aanwezige organisaties en aan iedereen die op welke wijze dan ook een bijdrage heeft geleverd aan de realisatie van deze dag.

Direct na afloop zijn er al plannen gemaakt voor een 2e SoGoed Informatiemarkt in het najaar van 2017. Zodra er meer informatie beschikbaar is komt dat op de website te staan.