Veel interesse in de Buurtkastjes in en buiten Nederland!

De Buurtkastjes zijn populair! Vragen voor informatie en bestellingen nemen toe!

February

2022

In de afgelopen periode is er heel veel interesse voor de Buurtkastjes. Bij de stichting komen dagelijks vragen binnen voor informatie over het project van de Buurtkastjes. Ook het aantal bestellingen neemt toe. Vanaf maandag 14 februari starten we met de levering van 20 nieuwe Buurtkastjes (BK) Serie 2022.01. In de houtwerkplaats van Reakt in Purmerend wordt hard gewerkt aan de volgende serie (BK Serie 2022.02). Voor die serie is een groot deel van het zaag en timmerwerk al gedaan en staan een aantal kastjes al in de grondverf. De kastjes in deze tweede serie zijn ook allemaal al gereserveerd. Op zich natuurlijk allemaal goed nieuws!

De flinke toename van de vraag naar Buurtkastjes betekent wel een langere levertijd. Dat betekent dat op dit moment de levertijd per serie (vanaf het moment van starten van het bouwen van de serie) minimaal 10 weken is. De kastjes worden gemaakt in kleine series van 20 stuks. Na de levering van de tweede serie kastjes start de bouw van weer een volgende serie (BK Serie 2022.03).

Is het mogelijk om een Buurtkastje te bestellen? Ja, dat kan, maar wel dus met een flinke levertijd!